محصولات تلویزیون شهری
تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 8

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 8

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 8 صفحه نمایشی LED در فضای باز با دات پیچ 8.0 میلی متر است که دارای روشنایی بالا با یکنواختی رنگ بالا نیز می‌باشد. این تلویزیون شهری دارای طراحی مدولار است به این معنی که ساز و نسبت ابعاد صفحه آن تغییر می‌کند.

 


1402/08/08 [ادامه ... ] [نمایش : 375]
تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 6

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 6

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 6، صفحه نمایشی LED با وضوح بالا با دات پیچ 6.67 میلی متر و همینطور رفرش ریت بالا تا 3840 هرتز، از اجرای محتوا متنوع در فضای باز پشتیبانی می‌کند.

 


1402/08/08 [ادامه ... ] [نمایش : 207]
تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 4

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 4

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 4، صفحه نمایشی LED بادوام در فضای باز با دات پیچ 4.0 میلی متر است که از نسبت کنتراست بالا و روشنایی صفحه نمایش بالا برخوردار می‌باشد. این صفحه نمایش برای کاربردهای مختلف در فضای باز مانند بیلبورد دیجیتال و مدیریت ترافیک مناسب می‌باشد.

 


1402/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 235]
ویدئو وال دات پیچ 4 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 4 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 4 (ایندور)، صفحه نمایشی LED داخل سالن با دات پیچ 4.0 میلی متر است. نسبت کنتراست و روشنایی آن بسیتر بالا می‌باشد که آن را برای نمایش تبلیغاتی چشم گیر بسیار مناسب می‌کند.

 


1402/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 264]
ویدئو وال دات پیچ 3 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 3 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 3 (ایندور)، صفحه نمایش LED با وضوح بالا با دات پیچ 3.0 میلی متر است و برای برنامه های داخل سالن مانند سالن عروسی، سالن کنفرانس یا سالن فروش مناسب است.

 


1402/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 246]
ویدئو وال دات پیچ 1.8 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.8 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.8 یک تلویزیون شهری داخل سالن با وضوح خوب و صفحه نمایش LED منعطف می‌باشد. دات پیچ ظریف، آن را برای اجرای تصاویر در داخل سالن مناسب کرده است. با دات پیچ 1.86 میلی متر تجربه تماشا با کیفیت بالا در فاصله دید نزدیک را خواهید داشت.

 


1402/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 340]
ویدئو وال دات پیچ 1.5 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.5 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.5 یک صفحه نمایش ال ای دی ایندور با کیفیت عالی و دات پیچ ظریف و باریک 1.5 میلی متر برای مصارف داخل سالن می‌باشد. این صفحه نمایش وضوح بالاتر با فاصله دید کمتر را ارائه می‌دهد.

 


1402/08/07 [ادامه ... ] [نمایش : 199]
ویدئو وال دات پیچ 1.2 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.2 (ایندور)

ویدئو وال دات پیچ 1.2 یک نمایشگر LED با کیفیت بالا برای کاربردهای مختلف می‌باشد که با فناوری دات پیچ ریز 1.25 میلی متر همراه است. این فناوری بسیار بادوام و کاربردی است.

 


1402/08/06 [ادامه ... ] [نمایش : 265]
اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران

اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران

تلویزیون شهری چند بعدی یک فناوری جدید است که نحوه مشاهده و تعامل ما را با محتوای دیجیتال را تغییر می دهد. این یک سیستم نمایش چند صفحه ای در مقیاس بزرگ است که می تواند برای ایجاد یک تجربه تعاملی و همه جانبه برای بینندگان استفاده شود. این فناوری در کاربردهای مختلف تبلیغاتی گرفته تا موزه ها و فروشگاه ها نمایشگاه‌های موزه، استفاده می‌شود. تلویزیون شهری شامل چندین صفحه است که در یک شبکه چیده شده اند، که امکان نمایش چندین فیلم یا تصویر را به طور همزمان فراهم می کند. صفحه نمایش ها را می توان به یکدیگر متصل کرد تا یک صفحه نمایش واحد و در مقیاس بزرگ ایجاد کند. از تلویزیون شهری می توان برای ایجاد یک تأثیر بصری قدرتمند و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی برای بینندگان استفاده کرد. از این فناوری می توان برای نمایش اطلاعات به شیوه ای جذاب تر و همچنین ایجاد یک تجربه تعاملی استفاده کرد که به بینندگان اجازه می دهد با محتوا تعامل داشته باشند. با استفاده از تلویزیون شهری چند بعدی، بینندگان می‌توانند محتوا را به روشی همه‌جانبه‌تر کاوش کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهد محتوا را به شیوه‌ای معنی‌دار کاوش کرده و با آن تعامل داشته باشند. این فناوری در نحوه مشاهده و تعامل ما با محتوای دیجیتال انقلابی ایجاد کرده است. اولین تلویزیون ویدئووال چند بعدی (چندوجهی) در ایران توسط کیان ال ای دی نصب شده است.

 


1401/10/25 [ادامه ... ] [نمایش : 722]
فروش تلویزیون شهری فروش نمایشگر وال نصب و تعمیر تلویزیون شهری و نمایشگر وال

فروش تلویزیون شهری فروش نمایشگر وال نصب و تعمیر تلویزیون شهری و نمایشگر وال

فروش و نصب و تعمیر انواع تلویزیون شهری ایندور داخل سالن و اوتدور فضای باز، فروش نمایشگر وال ال ای دی همچنین مشاوره تخصصی در زمینه بکار گیری انواع نمایشگر و تلویزیون پهن پیکر در تهران و اقصی نقاط کشور و ابعاد نا محدود.


1400/09/26 [ادامه ... ] [نمایش : 1377]
تلویزیون شهری دات پیچ دو  یا پی 2 ایندور

تلویزیون شهری دات پیچ دو یا پی 2 ایندور

ویدئو وال دات پیچ 2 (ایندور) یکی از بهترین گزینه های موجود جهت انتخاب تلویزیون شهری مورد استفاده در فضای داخل سالن می‌باشد که در ادامه مشخصات فنی تلویزیون شهری p2 را می بینید. ویدئو وال دات پیچ 2 صفحه نمایشی LED مخصوص داخل سالن است که کیفیت تصویر شگفت انگیزی را با فاصله پیکسلی 2.0 میلی متر ارائه می دهد. این وال ال ای دی از فرمت های مختلف اطلاعات مانند متن، تصویر، ویدئو و گرافیک پشتیبانی می‌کند و برای فضا های داخل سالن مناسب می‌باشد.

 


1400/06/31 [ادامه ... ] [نمایش : 2113]
قیمت ویدئو وال 29 اسفند 1402

قیمت ویدئو وال 29 اسفند 1402

قیمت ویدئو وال در شرکت ها و شهر های مختلف و همچنین کاربرد های آن ها می‌تواند متفاوت باشد. از موارد استفاده نمایشگر ویدئو وال ال ای دی میتوان به نمایشگر ویدئو وال ال ای دی استودیو های تلویزیونی و اموزشی و ضبط برنامه های ویدیویی، نمایشگر ویدیو وال ال ای دی سالن کنفرانس و یا نمایشگر ویدئووال سالن جلسات و آمفی تئاتر و سمینار، وال ال ای دی نمایشگاه ها اشاره کرد. قیمت ویدئو وال در شرکت کیان LED از 25 میلیون تومان شروع می‌شود، همچنین شما می‌توانید از کیان ال ای دی ویدیو وال مورد نظر خود را قسطی تهیه کنید. در ادامه مواردی که بر روی قیمت ویدیو وال تاثیر می‌گذارد را مورد بررسی قرار داده ایم. 


1400/04/30 [ادامه ... ] [نمایش : 7677]
تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین

تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین

امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمام امور روزمره دستخوش تحولات مثبتی شده یکی از این تحولات استفاده از تلویزیون هوشمند لمسی تاچ اسکرین یا برد هوشمند تاچ اسکرین است که در فضا های متعدد آموزشی فروشگاهی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار میگیرند


1400/04/01 [ادامه ... ] [نمایش : 2614]
تلویزیون شهری پی 5 اوتدور

تلویزیون شهری پی 5 اوتدور

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 5، صفحه نمایشی LED در فضای باز است که دارای فاصله پیکسل 5.0 میلی متر می‌باشد. این وال ال ای دی کیفیت تصویر استثنایی و اندازه های قابل تنظیم را تضمین می‌کند. با توجه به طیف وسیع محصولات تلویزیون شهری برای خرید، نیاز به بررسی و انتخاب دقیق می باشد، تا از کیفیت و  کارایی محصول خریداری شده اطمینان حاصل نماییم. ظرافت طراحی و پردازش قدرتمند به همراه متریال با کیفیت، اجرای دقیق و بی نقص بر عملکرد وال ال ای دی تاثیر مستقیم دارد.


1400/03/14 [ادامه ... ] [نمایش : 3022]
تلویزیون شهری نمای ساختمان

تلویزیون شهری نمای ساختمان

یکی از مهم ترین اقدامات برای راه اندازی کسب و کار جدید استفاده از تبلیغات محیطی مناسب می باشد که در ابتدای کار برای شناخته شدن ومعرفی فعالیت هچنین برند سازی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد و در این راستا تلویزیون شهری نمای ساختمان با اقبال مصرف کنندگان مواجه شده


1398/04/06 [ادامه ... ] [نمایش : 2107]
تلویزیون شهری smd P10

تلویزیون شهری smd P10

 

تلویزیون شهری اوتدور دات پیچ 10 یکی از ماژول های تلویزیون شهری است که برای استفاده در فضای باز استفاده میشود. این نوع ماژول ها را بنا بر شدت نور و پرتاب نور می توان در فضاهای بیرونی استفاده کرد.  ماژول smd p10 out door  قابلیت تولید 16 میلیون رنگ را  دارد این نوع ماژول ها قابلیت پخش تصاویر شارپ و شفافی را دارد که مخاطب بهترین تصاویر را دریافت می کند. از تلویزیون شهری دات پیچ 10 اوتدور اصولا در مکان هایی با فاصله طولی نسبتا زیاد از ناظران استفاده میشود، دات پیچ 10 بدین معناست که فاصله مرکز به  مرکز پیکسل ها ده میلی متر است و تراکم پیکسلی کمتری دارد بنابراین در فاصله های کم با ناظران  گزینه مناسبی نیست (در داخل سالن) اما با  شدت نور بالا و مقاومت قابل قبول در برابر عوامل محیطی و جوی برای طول عمر بیشتر برای فضای باز گزینه مناسبی میباشد.




1397/12/01 [ادامه ... ] [نمایش : 1865]
تلویزیون شهری p2.5

تلویزیون شهری p2.5

 

ویدئو وال دات پیچ 2.5 (ایندور)، صفحه نمایشی LED مخصوص داخل سالن است که دارای فاصله پیکسلی 2.5 میلی متر و روشنایی بالا و نمایش تمام رنگی برای فرمت ویدیویی بزرگ می‌باشد. این وال ال ای دی برای فضاهای مختلف ئاخل سالن مناسب می‌باشد.



1397/11/30 [ادامه ... ] [نمایش : 3334]
ساخت تابلو صرافی

ساخت تابلو صرافی

در این مقاله به در خواست برخی از دوستان و همکاران مقاله ای در مورد تابلو صرافی اماده کرده ایم 

تابلوصرافی انلاین که می شود از طریق برنامه های موبایلی مخصوص سازنده از راه دور برنامه ریزی شود و برای قیمت گزاری از طریق موبایل و سیستم استفاده می شود . این تابلو ها از چند عدد شمارنده و شمارشگر های ال ای دی استفاده میشود و برای ساخت این تابلو ها از سگمنت های ال ای دی استفاده می شود 


1397/09/11 [ادامه ... ] [نمایش : 3806]
ماژول تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد؟!

ماژول تلویزیون شهری چیست و چه کاربردی دارد؟!

یکی از اجزای مهم ویدئو وال، ماژول تلویزیون شهری است. ماژول تلویزیون شهری تمام لوازم الکترونیکی را بریا ایجاد تصاویر بصری ترکیب می‌کند و بهترین نتیجه را ارائه می‌دهد.


1397/08/01 [ادامه ... ] [نمایش : 2880]
 تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون شهری رنتال

تلویزیون شهری رنتال یا تلویزیون اجاره ای یکی از مهم ترین انوع تلویزیون شهری می باشند که علیرغم تفاوت قیمت تلویزیون شهری رنتال می توانیم به انها بپردازیم در این قسمت از سایت اطلاعات و تصاویری از این نوع تلویزیون شهری با قاب رنتال یا تلویزیون اجاره ای را برای شما اماده کرده ایم


1397/07/02 [ادامه ... ] [نمایش : 3502]
تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور

تلویزیون شهری فضای باز(outdoor) اوتدور

تلویزیون شهری فضای باز روشی محبوب برای انتقال اطلاعات، نمایش محتوا و جلب توجه مخاطبین هستند. نه تنها می‌توان از آن‌ها در داخل مغازه در لابی‌های اداری، فروشگاه‌ها یا مکان‌های ملاقات بزرگ استفاده کرد، بلکه می‌توان در فضای باز روی سازه های بزرگ‌تر نیز استفاده شوند. برای انتخاب تلویزیون شهری فضای باز باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. به طور طبیعی، مقاومت در برابر آب و هوا اولین چیزی است که به ذهن می رسد. اما چند سوال دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. با ما همراه باشید تا هر آنچه را که نیاز است را بدانید:

 


1397/06/04 [ادامه ... ] [نمایش : 3303]
تلویزیون شهری داخل سالن (indoor)

تلویزیون شهری داخل سالن (indoor)

تلویزیون شهری با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن نمایشگر و تلویزیون شهری در میان مردم و کسب و کارهای مختلف، شهرت خاصی پیدا کرده است. همچنین هر کدام از این کسب و کارها بیش از بیش به سوی این تکنولوژی رفته اند.


1397/06/03 [ادامه ... ] [نمایش : 3682]
اجاره تلویزیون شهری + نمونه کار

اجاره تلویزیون شهری + نمونه کار

با اجاره تلویزیون شهری شما می‌توانید، با کمترین هزینه فروش خود را افزایش دهید و توجه مخاطبین خود را به برند خود جلب کنید. اجاره تلویزیون شهری یک راه مقرون به صرفه برای بیشتر دیده شدن برند شما است.


1397/04/31 [ادامه ... ] [نمایش : 1478]
لیست قیمت تلویزیون شهری(همکار)

لیست قیمت تلویزیون شهری(همکار)

سلام خدمت همکاران گرامی لطفا برای بازدید از لیست قیمت لطفا به این بخش مراجعه فرمایید . 

در بخش مورد نظر ثبت نام کرده و مشخصات خود و ادرس سایتتون رو برای ما ارسال کنید .


1397/03/06 [ادامه ... ] [نمایش : 2319]
تلویزیون شهری انلاین

تلویزیون شهری انلاین

در این مقاله سعی شده که از حداقل جملات تخصصی استفاده شود تا شما عزیزان حتی با کم ترین اطلاعات در مورد تلویزیون های شهری و الکترونیک درک کاملی از مطلب و مقاله تهیه شده توسط متخصصین کیان ال ای دی داشته باشید . 
 

1397/02/31 [ادامه ... ] [نمایش : 2328]
تلویزیون  شهری داخل سالن و محیط باز

تلویزیون شهری داخل سالن و محیط باز

تلویزیون شهری داخل سالن صفحه نمایشی با فرمت بزرگ مبتنی بر فناوری LED است که از چندین کابینت تشکیل شده و بدون وجود درز (برخلاف سایر فناوری ها مانند LCD) قادر به پخش تصاویر ثابت و همچنین هر فرمت ویدیویی هستند که گویی مانند یک مانیتور PC با فرمت بزرگ است.

 


1397/01/19 [ادامه ... ] [نمایش : 1781]