تابلو های vms

در این مقاله از سایت کیان ال ای دی می خواهیم در مورد تابلو های   VMS توضیح دهیم 
تابلو های VMS به معنی : تابلو VMS یک تابلوی نمایش شهری است که نقش آن در تبلیغات، اطلاع رسانی و کنترل ترافیک در شهر می باشد.
اگر بخواهیم شهر سازی را به بخش های مختلف تقسیم کنیم می توانیم به سیستم ارتباطی ، حمل و نقل ، جاده ای و اداری تقسیم کرد . 
سیستم ارتباطی در شهر سازی شامل ساخت و تجهیز شهرها و خیابان ها به سیستم های اطلاع رسانی از جمله بیلبورد ها تابلو های روز شمار و ... می باشند که این تابلو ها می توانند در تبلیغات محیطی و زیباسازی شهر ها کمک بسیار زیادی به شهر ها بکنند . 
اهمیت بخش ارتباطاتی شهر می تواند اقتصادی نیز باشد، آگهی های تلویزیون شهری LED نه تنها با نوری که دارد شهر را روشن می کند بلکه چرخ های اقتصاد را نیز به حرکت درآورده و موجب رونق اقتصادی کشور شود، کرایه ی تلویزیون های شهری در مقایسه با پروژکتور LED بسیار گران تر از تابلوهای شهری است.
 
در کنار تابلوهای شهری و تلویزیون های شهری، برج های نوری قرار دارند که زیبایی شهر را دو چندان می کنند، برج های نوری معمولا در کنار زمین های بازی، اتوبان ها و سالن های همایش استفاده می شوند، معمولا این برج ها نور بسیار زیادی دارند و تا شعاع 300 متر اطراف خود را کاملا روشن می کنند.
 
اما از همه موارد گفته شده که بگذریم، نباید از نقش این تجهیزات شهری در زیبایی شهرمان نیز بگذریم که نقش بسیار پر رنگی را در امروزی شدن شهرها و پیش رفتن آنها همگام با پیشرفت تکنولوژی بر عهده دارند.
برج نوری تقریبا دارای ارتفاعی در حدود 30 متر و یا 40 متر دارا است و چهار یا پنج پروژکتور LED قدرتمنند در بالای آن قرار دارد، جالب اینجاست که مصرف برق برج نوری نسبت به چراغ های برق آنچنان هم زیاد نیست و تقریبا 3 چراغ برق با یک برج نوری برابری می کند.
 
در کنار این همه نور و تلویزیون شهری و… یکسری تابلوی دیگر وجود دارد که به آنها تابلو VMS گفته می شود، تابلوهای VMS معمولا در بالای راه ها، اتوبان ها و بزرگراه ها قرار دارد و می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی محیطی مورد استفاده قرار گیرد، حتما شما هنگام سفر در اتوبان ها (به خصوص اتوبان های بین شهری) و جاده ها با تابلو VMS روبرو شده اید، در این تابلوها معمولا جملات پند آمیز برای رانندگی با احتیاط تر و دقیق تر نوشته می شود و یا این که در آنها اطلاعاتی در خصوص راه نوشته می شود، این تابلوها دولتی بوده اما امکان کرایه دادن آنها به بخش خصوصی برای تبلیغات (البته تبلیغاتی که تایید شود) وجود دارد.
مبلمان شهری یکی دیگر از مصادیق ارتباطات و زیبایی شهر هستند، حتما برای شما این سوال پیش آمده که مبلمان شهری چطور می تواند به عنوان یک بخش ارتباطی شهر تلقی شود، خب در جواب این سوال شما باید بگوییم که تا حدودی حرف شما منطقی است اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که مبلمان شهری نیز می تواند به عنوان یک بخش ارتباطی مهم در شهر تلقی شود، مبلمان شهری می تواند فضایی باشد برای اجماع عمومی، مردم روی نیمکت ها می نشینند و با یکدیگر صحبت می کنند، همچنین اگر این نیکمت ها روبروی تلویزیون شهری باشد این سیستم ارتباطاتی به حد اعلای خود می رسد.
 

تنظیمات
برچسب ها
تابلو روانساخت تابلوروانساخت تابلو صرافیتابلو صرافیلیست قیمت تابلو روانتابلو ال ای دی ماژول تابلو روان تابلو روان دست دومتابلو روان چیست تابلو روان رنگیتابلو روان اتوبوسی ماژول 3in1 ماژول smd تلویزیون smd تابلو smdتعمیر تابلو روانانواع ماژول ال ای دی ماژول rgb تابلو روان تک رنگ قرمز تابلو روان تک رنگ سبز تابلو روان تک رنگ آبی تابلو روان فول کالر نمایندگی مرکزی تابلو روان تابلو ثابت led مجتبی کیانی صابر مرتضی کیانی صابر تابلو سازی میدان شهدا تابلو سازی خیابان 17 شهریورتابلو سازی خیابان گرگانتابلو سازی خیابان مدنی تابلو سازی میدان بهارستان تابلو سازی خیابان پیروزی تابلو سازی در بازار تابلو سازی چهارراه سر چشمه تابلو سازی سه راه امین حضور تابلو سازی خیابان ری تابلو سازی خیابان امام خمینی تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی تابلو سازی دروازه شمیران تابلو سازی پیچ شمیران تابلو سازی میدان سپاهآموزش ساخت تابلو روان آموزش تابلو روانآموزشآموزش برنامه ریزی تابلو رواندانلود برنامه تابلو رواندانلود نرم افزار لیستنآموزش نرم افزار لیستن دانلود نرم افزار HD آموزش نرم افزار HD دانلود نرم افزار هویدوآموزش نرم افزار هویدونرم افزار Hdplayer کانفیگ برد تابلو روانکانفیگ اماده برد تلویزیون شهری قطعات تابلو روانتابلو روان نرم افزارتابلو روان تهرانتبلیغات محیطی انواع تبلیغات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
3 + 7 = ?