led writing bord

Led writing bord

تابلو با قابلیت نوشتن
نصل های قدیمی تابلو های تبلیغاتی روز به روز جای خود را به تابلو های جدید تر داده و اکثرا از تابلو های روان ، تلویزیون های شهری ، بیلبورد ها ، چلنیوم ، لایت پوینت و .... که تعداد خیلی زیادی هم دارند استفاده می کنند . ولی این  قضیه باعث نشده است که شرکت هایی که لامپ های نئون را تولید و روانه بازار می کردند از کار دست بکشند و این باعث شد که تابلوهایی تولید شوند که قابلیت نوشتن دارند . و به جای برنامه ریزی با کامپیوتر به راحتی می توان با استفاده از چند رنگ ماژیک مخصوص هر نوشته ای که مد نظر دارید را بر روی برد نشان بدهید . 
این دسته از تابلو ها که اکثرا شبیه به برد هایی می باشد که  در کافه ها و رستوران های شهر دیده می شوند هستند و پایه کار این نوع تابلو ها به این صورت است که ما می توانیم بر روی برد خود از انواع طیف های رنگی جذاب استفاده کنیم و به راحتی آنها را ویرایش کنیم . 
این بورد ها از شیشه های ضد خش ساخته شده تا دوام بالایی در پاک کردن و نوشتن متن های زیادی داشته باشد . 
این بورد های چهار جانبه دارای 17 حالت فلش برای نشان دادن هرچه جذاب تر متن ها می باشد که با این فلش ها و استفاده از نئون های که قابلیت تولید طیف های رنگی جذاب دارند برای بهتر دیده شدن متن ها و نوشته های شما به کار می ورند . 
این بورد ها بنا به مصرف کمشان در تولید رنگ با تابش و پرتاب نور بالا عاجز می باشند . این موضوع باعث نشده است که این نوع برد  ها به سادگی از بازار تبلیغات خداحافظی کنند . در حالی که این برد ها در ساعات غیر تجاری و شب ها تبلیغ بسیار خوبی برای نشان دادن منو رستوران ها ، کافه ها و ... می باشد . 
نوشته های خود را به راحتی می توان با استفاده از ماژیک های مخصوص در هر رنگی بر روی برد نشان دهید و با استفاده از یک پارچه نرم یا ال ای دی پاک کن متن های خود را پاک کرده و ویرایش کنید . 
مزایا 
1- سبک و قابل حمل بودن 
2- مصرف انرژی پایین 
3- ویرایش و اعمال تغییرات اسان 
4- نصب راحت 
5- استفاده از قاب 8 میلی متری المینیومی سیاه و سفید در حاشیه 
6- استفاده از نئون های مولتی کالر 
7- استفاده از شیشه های ضد خش 
8- دارای تنوع در رنگ ها

 

 

فروش : مهندس مجتبی کیانی صابر   09122876523

مشاوره فنی: مهندس مرتضی کیانی صابر  09125962967

دفتر مرکزی :   02177687411

02177687416

 

 

تنظیمات
برچسب ها
تابلو روانساخت تابلوروانساخت تابلو صرافیتابلو صرافیلیست قیمت تابلو روانتابلو ال ای دی ماژول تابلو روان تابلو روان چیست تابلو روان رنگیتابلو روان اتوبوسی ماژول 3in1 ماژول smd تلویزیون smd تابلو smdتعمیر تابلو روانانواع ماژول ال ای دی ماژول rgb تابلو روان تک رنگ قرمز تابلو روان تک رنگ سبز تابلو روان تک رنگ آبی تابلو روان فول کالر نمایندگی مرکزی تابلو روان تابلو ثابت led مجتبی کیانی صابر مرتضی کیانی صابر تابلو سازی میدان شهدا تابلو سازی خیابان 17 شهریورتابلو سازی خیابان گرگانتابلو سازی خیابان مدنی تابلو سازی میدان بهارستان تابلو سازی خیابان پیروزی تابلو سازی در بازار تابلو سازی چهارراه سر چشمه تابلو سازی سه راه امین حضور تابلو سازی خیابان ری تابلو سازی خیابان امام خمینی تابلو سازی خیابان مصطفی خمینی تابلو سازی دروازه شمیران تابلو سازی پیچ شمیران تابلو سازی میدان سپاهآموزش ساخت تابلو روان آموزش تابلو روانآموزشآموزش برنامه ریزی تابلو رواندانلود برنامه تابلو روانآموزش نرم افزار HD دانلود نرم افزار هویدوآموزش نرم افزار هویدونرم افزار Hdplayer کانفیگ برد تابلو روانکانفیگ دستی برد تلویزیون شهریکانفیگ اماده برد تلویزیون شهری قطعات تابلو روانتابلو روان نرم افزارتابلو روان تهرانتبلیغات محیطی انواع تبلیغات
مطالب مرتبط

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
1 + 2 = ?